Generated by using Wordle

  

 

Seminarų temos, kurios gali būti pritaikytos ir praplėstos pagal poreikius bei vedamos viešuose seminaruose ar individualiai įmonėse:

 

  • Pirmosios eksporto strategijos formavimas
  • Pasiruošimo eksportui veiksmų planas
  • Efektyvus skaitmeninių rinkodaros priemonių naudojimas eksporto augimui užtikrinti
  • Sėkmingų eksporto atvejų nagrinėjimas ir gerosios praktikos pritaikymas (angl. cases analysis), sėkmės veiksnių nustatymas
  • Tikslinių eksporto rinkų pasirinkimas
  • Rinkų tyrimai pagal konkrečius įmonių pateikiamus poreikius
  • Rinkų reikalavimai (formalūs, neformalūs) ir analizė prieš eksporto pradžią
  • Strateginis įmonių valdymas, tarp jų ir eksporto plėtra
  • Sėkmingo eksporto žingsniai į kitas rinkas
  • Partnerių paieškos metodika, plečiantis į kitas rinkas
  • Eksporto rinkodara
  • Kaip tapti tiekėju Skandinavijos kompanijoms
  • Konfliktai ir jų sprendimai Lietuvos įmonėse tarp skirtingų įmonės valdymo atstovų lygių (aukščiausio lygio, departamentų ir vadybininkų), susijusių su eksporto procesais, bendravimu su užsienio partneriais, derybomis, kainodara
  • Įmonių efektyvių komunikacijos priemonių turinio pritaikymas pagal tikslinių šalių poreikius
  • Pasirengimas ir dalyvavimas tarptautinėse parodose, etapas po parodos
  • Įmonės vertės grandinės (angl. value chain) ir rinkos žemėlapio (angl. market mapping) sudarymas

 Seminarų modeliai:

  • vedami įmonėse ir institucijose (vadovybei, eksporto / tarptautinės plėtros projektų vadovams, vadybininkams), kurios siekia augti arba nori toliau tobulėti tarptautiniu mastu arba atviri seminarai, taikant lankstų vedimo modelį (trukmė, temos),
  • taikoma naujausia praktinė metodika ir žinios, siekiant įmonėms plėstis tarptautinėse rinkose, pasiteisinę sėkmės atvejai,
  • kiekvienai įmonei gali būti parengtas individualus ir jos poreikius atitinkantis paslaugų paketas po atliktos analizės ir suderinus su įmone, įskaitant potencialių klientų kontaktų paiešką tikslinėse rinkose.